Links|Guestbook|Profile|人生第一次日本之旅
星期三, 7月 31, 2013

斯諾登案

斯諾登案在香港的風波至今應該已告一段落。事情正正反映出香港係處理任何國際關係的事務,都無獨立決定權,一切受中央擺佈。

自斯諾登係香港公開以來,所有香港高層官員都亳無「吉士」去評論或談論有關這個美國間諜的任何事,每次出來只識講廢話。唔係「會根據香港法律」就係「現階段唔方便評論」。

事件無疑影響港美關係或者美國對香港處理中美之間既角色。之前港府同美國傾過美國免簽證問題暫時可以話成件事會告一段落。港美關係從來唔見得係咩一回事,除咗經濟利害關係,香港係美國立足點唔及日本、韓國、新加坡。加上華府亦好清楚究竟香港現時嘅政治處境。同台灣相比,容許台灣人免簽訪美更達到要觸碰中央政府神經線預期效果。畀特區護照免簽,只會令中共更多人嚟香港拎香港身份證,赴美打黑工、過期居留甚至做間諜等等,事件對香港、美國都無好處。

經歷斯諾登一事,希望有更多港人會認清一國兩制事實。而香港呢個傀儡,係美國立場已經毫無利用價值。

沒有留言 :

發佈留言

先感謝您打算在這裏留下印記,但是請慬記要對題入座吧。如與本篇文章無關卻又想與小弟對話,可向我發放電郵互相交流。

另外,如有的話,非Blogger使用者請盡量留下您的個人網頁,也好讓大家促進對各方面的交流。

免責声明書:このブログの全て内容が虚構的と考えであります。ブログの内容が法律行動に使いなりません。まだは証拠になりません。このブログの著者が読者と使用者に全ての法律責任を受けません
 
© Copyright 2007-2016 by rijienriya. All Rights reserved. Powered by Blogger.com 版權只是人類邪惡面,名義封號。